xoves, 29 de novembro de 2012

Reutilización dun tronco.

 Esta semana decidín reutilizar un pequeno tronco que conseguimos despois de talar un eucalipto xigante que tiñamos na finca e que era unha ameaza polo seu tamaño. Teño que confesar que non lle teño moito amor ós eucaliptos, xa imaxinaredes por que, pero este era un exemplar tan grande e fermoso que nos deu moita mágoa talalo. O bo é que nos deu leña a barrer.

 Daquela tala e poda saíu un pequeno tronco cunha forma bonita que me daba lástima que fose ó lume así que o apartei para algún día facer algo con el. A idea inicial sempre foi a de facer unha lámpara; nuncan tiven claro como ía ser sen embargo esta semana encendéuseme unha luz (nunca mellor dito) e vino claro. Co gallo do cumpre de unha das miñas mellores amigas púxenme mans á obra.

 Foi un traballo en realidade moi sinxelo: lixa e barniz incoloro. Despois merquei un aplique para unha bombilla e montei o cable cun deses trenzados de fío que imitan ós antiguos, eu mesma puxen o enchufe e o interruptor, nada do outro mundo en realidade pero aí tamén está o amor que vai no regalo, a man de obra completamente miña.


 (Gústame o detalle da madeira abríndose, moito)

 E aquí o resultado nunha esquina da miña casa, porque esta lámpara é para crear ambiente na que será a próxima casa da miña amiga.


 Un detalle bastante resultón feito por moi poucos euros pero iso sí, con todo o cariño do mundo. Que vos parece?
 

1 comentario:

Unhas palabriñas...